Главная Обратная связь

Дисциплины:

Архитектура (936)
Биология (6393)
География (744)
История (25)
Компьютеры (1497)
Кулинария (2184)
Культура (3938)
Литература (5778)
Математика (5918)
Медицина (9278)
Механика (2776)
Образование (13883)
Политика (26404)
Правоведение (321)
Психология (56518)
Религия (1833)
Социология (23400)
Спорт (2350)
Строительство (17942)
Технология (5741)
Транспорт (14634)
Физика (1043)
Философия (440)
Финансы (17336)
Химия (4931)
Экология (6055)
Экономика (9200)
Электроника (7621)


 

 

 

 



Жезқазған аймағындағы Жаңғабыл өзені бойында 4 часть



Андрон мәдениетінің алғашқы ескерткіші: Андронова-Ачинск

Андрон мәдениетінің археологиялық рәмізіне не алынған? сырғалар мен шолпылар

Андрон тайпалары өмір сүрген мерзім: б.з.б. I мынжылдық пен I мынжылдық басы

Андрондық тайпа адамына тән болған антропологиялық түр: Европоид

Андрондықтар жер-еденде сүт өнімдері мен ет сақтау үшін қазған: Шұңқыр

Андрондықтар жұмсақ кен өндірген кезде қолданған әдісі: Омыру

Андрондықтар қай нәсілдік типке жатады? европоид

Андрондықтар қандай кәсіппен айналысты? Мал шаруашылығы

Андрондықтар мұрынды келген,бет сүйегі шығыңқы емес, көздері үлкен. Кескін-келбеті ірі, дене құрылысы шағын, жігерлі, келбетті адамдар» болған деп айтқан: В.П Алексеев

Андрондықтар сүйектен жасады: Мойынға тағатын алқалар

Андрондықтар түрлі аурулармен бақытсыздықтайтын сақтайтын қасиеті бар деп сенген зат: Бойтұмар

Андрондықтарда алғашқы жерге соқа салу құрметі кімге берілген? патшаға

Андрондықтарда ежелгі наным-сенімдер мен культтық дәстүрлерді сақтаушы кім болған? абыздар

Андрондықтардың айналысқан шаруашылықтарының негізгі түрі: малшылық пен жер өңдеу

Аңдрондықтардың бет бейнесін сипаттаған ғалым: Алексеев

Андрондықтардың жартастарға салған суреттерінің ең көп шоғырланған жері табылды: Жетісу және Қазақстанның оңтүстігінде

Андрондықтардың күн басты құдайы: митра

Аңдрондықтардың қоғамдық құрылысы: жанұялық қауым

Андрондықтардың Таңбалы, Жасыбай, Хантау жерлерінде тасқа салған суреттегі бейнелер: Жабайы бұқа, билеген адамдар, қос өркешті түйе

Андрондықтардың тасқа салынған суреттері табылған жерлер: Таңбалы, Жасыбай, Хантау

Андрондықтардың тұрақтарының түрі: жертөле

Андронов дәуірінде өмір сүрген абыздарды ажырататын айқын белгі: Ағаш табақ және ерекше бас киім

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениетінің дәуірі: Қола

Андронов қоғамында ежелгі дәстүрлер мен білімді сақтаушылар:Абыздар

Андронов қоғамында рулық-ұжымдық меншіктің орнына меншіктің қандай түрі келді: Жеке

Андронов қонысы орналасқан аймақ: Оңтүстік Сібір

Андронов қонысынан ескерткіш табылған жыл: 1914жыл

Андронов мәдениеті ерекшелігі: көшпелі мал қалыптасты

Андронов мәдениеті кезіндегі тасқа қашап салынған суреттерде нені бейнелеу жиі кездеседі? Жабайы бұқаны

Андронов мәдениеті Қазақстанда мекендеді: қола дәуірінде

Андронов мәдениеті тайпалары: б.з.б. ХҮІІІ-VШ ғ.ғ.

Андронов мәдениеті шаруашылығының негізгі белгісі ... болып табылады: Көшпелі мал шаруашылығының калыптасуы

Андронов мәдениеті ыдыстарына қарағанда сақ керамикасының ерекшелігі: шар тәріздес домалақ

Андронов мәдениетінің 30-дан аса тұрағы мен 150-ден астам қорымының табылған аймағы: Орталық Қазақстан

Авдронов мәдениетінің алғашқы ескерткіштері қайдан табылды? Ашынас (Ачинск) қаласынық мақынан

Андронов мәдениетінің археологиялық символы (рәмізі): сырғалар мен алқалар

Андронов мәдениетінің бас кезінде адам өлігін өртеу рәсімі неге байланысты болды? Отқа табынуға

Андронов мәдениетінің ерекшелігін бөліп керсетіңіз: көшпелі мал шаруашылығы қалыптасты

Андронов мәдениетінің ескерткіштері алғаш қашан табылған: 1914 ж

Андронов мәдениетінің ескерткіштері қай жерде таралған: Оралдан Енисейге дейін

Андронов мәденистінің кезеңінде пайда болған ежелгі қалалардың негізі болып есептелетін Қостанай жеріндегі елді мекен: Арқайым

Андронов мәдениетінің орта және кейінгі кезеңдерінде өлікті қалай жерледі: бүгіп жатқызу

Андронов мәдениетінің тайпалары қай жерді мекендеді? Батыс Сібір мен Қазақстанды

Андронов мәдениетінің тайпалары қай кезеңге жатады? Б.з.б. ХVІІІ -VШ ғ.ғ.

Андронов мәдениетінің тайпалары салған өрнектердің стилі: Геометриялық

Андронов мәдениетінің тасқа салынған суреттерінің ең көп табылған жері: Таңбалы тас (Тамғалы)

Андронов мәдениетінің тұрақтары алғаш рет қай қаланың төңірегінен табылды? Ачинск

Андронов тайпалары сүт өнімдері мен етті сақтаған: арнайы қазылған шұңқырда

Андронов тайпаларында барлық істі шешіп отырған жиналыс: Халық жиналысы

Андронов тайпаларында отбасылық және жеке меншіктің пайда болуына: Мал шаруашылығына көшу ықпал етті

Андронов тайпаларының бас киімі: Құлақшын

Андронов тайпаларының баспанасы: Жертөлелер

Андронов тайпаларының қоныстанған ауданы: Орталық Қазақстан

Андронов тайпасында отбасылық және жеке меншіктің пайда болуына ықпал етті: мал шаруашылығына көшу

Андроновтар аспанда кұдай ат жегілген екі аяқты: арбамен

Андроновтар жұмсақ кен өндірген кезде пайдаланған әдіс: Үңгіп қазу

Андроновтар тайпалары қыш құмыраларын, өз бұйымдарын қалай безендірді: Магиялық мән мағына беріп

Андроновтар түрлі ауру мен бақытсыздықтан сақтайтын қасиеті бар деген сеніммен тағып жүретін зат: бойтұмар

Андроновтарға басты археологиялық белгі сипаттамасы тән негізгі шаруашылығы: егіншілікті мал шаруашылығымен үштастыра жүргізу

Андроновтарда дамыған жоқ: шошқа шаруашылығы

Андроновтарда молшылық, құдыреттілік пен күштің бейнесі болып саналған үй жануары: Бұқа

Андроновтардың о дүниелік өмір туралы түсінігінің күрделі жүйесін айқындайды: жерлеу дәстүрінің әртүрлі болуы

Андроновтардың тастарға салған суреттерінде жиі кездесетін бейне: Жабайы бұқа

Андроновтық алғашқы ескерткіштер қайсы археологтың жазба жұмысы арқылы табылды? Б.Адрианов

Андроновтық қай елді мекеннен ауыздығы бар аттың бас сүйегі табылды: Айдабол, Тастыбұлақ

Андроновтық мәдениеттің тастағы салынған суреттерінің көп табылған ауданы:Жетісу

Андроновтық сәндік бұйымдардың ішінде жиі кездесетіні: сырғалар

Аңдроновтық тайпа адамына тән түр: европеоидтік

Андроновтық тайпаілар мен қай тілде сөйлеген? Үнді-ирандық тіл

Андроновтық тайпаларының ажал құдайы:Яма

Андроновтық тұрақтарды зерттей отырып ғалымдар қандай үйдің шығуы туралы жаңалық ашты: Киіз

Андроновтықтар аралас шаруашылықпен қашан айналысқан? Б.з.б. I мыңжылдықтың басында

Аңдроновтықтар аспанда бүкіл құдайлар ат жегілген екі аяқты жүреді деп сенген: арбамен

Андроновтықтар б.з.б. ХІІІ-VШ ғасырларда қыш ыдыстарға қандай өрнектерді көбірек салған? Таспа, бүршік тәріздес бұдырлар

Андроновтықтар бойтұмар ретінде нені тағып жүрді: жабайы аңдардың азуларын

Андроновтықтар еңбек құралдары мен қару жасау үшін пайдаланған негізгі шикізат: қола

Андроновтықтар жерді қандай еңбек құралдың көмегімен өңдеді? Тас тесе

Андроновтықтар кейінгі қола дәуірінде неге табынған? Ай және жұлдызға

Андроновтықтар кен өндірген кезде қолданған әдісі: Отпен уату. Қайламен омыру

Андроновтықтар қай нәсілге жатады? Еуропалық нәсіл

Андроновтықтар қоғамында негізгі топ кімдер болып есептелді? Жауынгерлер

Андроновтықтар от құдайы Агнияға арнап қандай малды құрбандыққа шалды: ешкі

Андроновтықтар тастағы суреттерге кімдердің суретін көбірек салды: жабайы бұқа-бур

Андроновтықтар үйді жылыту үшін нені пайдаланды? Тезекті

Андроновтықтар үшін ең қасиетті де құрметті орын: Ошақ

Андроновтықтарға басты археологиялық белгі сипаттамасы тән: Жерлеу дәстүрі

Аңдроновтыктарға тән нәрсе: Басты археологиялық белгі-жерлеу дәстүрі

Аңдроновтықтарда адамды көкпен жалғастырушы белгі болып не есептеледі? Киіз үйдің тіреуіш діңгегі

Аңдроновтықтарда айыптыларды: ел алдында жазалады

Андроновтықтарда аурулар мен бақытсыздықтардан сақтайтын зат: бойтұмар

Аңдроновтықтарда қандай шаруашылық дамыған жоқ: Шошқа шаруашылығы

Андроновтықтарда құмыраларды қалыпқа салып пішіндеу әдісі бойынша пайдаланды: Матадан тігілген дорбаларды.

Андроновтықтарда қыш ыдыстар жасаумен көбінесе айналыскан: әйелдер

Андроновтықтарда мол өнім атудың кепілі болып саналған дәстүр: алғаш жерге соқа салу

Андроновтықтарда өлген адамның қасына тамақ, еңбек кұралдарын қою себебі: тіршілік жалғасады деп түсіну

Аңдроновтықтарда табиғат жануары дәстүріндегі мейрамның ең маңызды бөлігі не болып есептелген? Алғаш жерге соқа салу

Андроновтықтарда түрлі аурулар мен бақытсыздықтан сақтайтын қасиеті бар деген сеніммен денеге тағып жүрегін зат: Бойтұмар

Андроновтықтарда үй ішінде қатты құрметтелетін орын: ошақ

Андоновтықтардағы егіншіліктің дамығандығының айқын дәлелі: Енбек кұралдары

Андроновтықтардағы еңбек құралдары мен қару жасау үшін пайдаланылган негізгі шикізат: мыс пен калайы

Андроновтықтардың "бойтұмар" есебінде пайдаланған заттары: Аңдардың азу тістері

Андроновтықтардың «өлікті матаушы» құдайы:Яма

Андроновтықтардың арнайы кен балқытатын пеш қалдықтары табылған Орталық Қазақстандағы елді мекен: Атасу

Андроновтықтардың бас киімі: құлақшын

Андроновтықтардың басты археологаялық белгісіне тән сипаттама: Жерлеу дәстүрі

Андроновтықтардың бет бейнесін сипаттаған ғалым: Алексеев

Андроновтықтардың егіншілігі қалай аталды? Теселі егіншілік

Андроновтықтардың күн басты құдайы: Митра

Андроновтықтардың мойынға таққан тұмаршалары: Жыртқыш аңдардың азу тісі

Андроновтықтардың о дүниелік өмір туралы түсініктеріне тән сипаттама: Жерлеу дәстүрінің әр түрлі болуы

Андроновтықтардың сүт өнімдері мен етті сақтау тәсілі: Жер еден астындағы шұңқырда

Андроновтықтардың таққан тұмаршалары: жыртқыш аңдардың азу тісі

Андроновтықтардың тасқа салынған суреттері табылған жерлер: Таңбалы, Жасыбай, Хантау

Андроновтықтардың тастарға салған суреттерінде жиі кездесетін бейне: Жабайы бұқа

Андроновтықтардың тұрғын үйлері: Жертөле, жартылай жер бетіндегі үйлер

Андроновшылар жұмсақ кенді өндіруде қандай әдісті пайдаланды? Омыру

Анненков қарақшылары Черкасск селосын жаулап алған жыл: 1919

Анненковтың бұйрығымен Монғол кемесінде, лаулап жатқан отқа өртеді:Ушановты

Антанта империалистері чехословак корпусын бүлік шығаруға күш салды: 1918 жылы мамырда

Антиядролық, экологиялық қозғалыс: «Невада-Семей»

Антрополог галым О.Смағүловтың пікірі бойынша сақ, сармат, үйсін тайпаларынын келбеттері осы тайпаға ұқсас болған: Андрондықтарға

Антрополого ғалым О.Смағұловтың пікірі бойынша келбетті андрондықтарға ұқсас тайпалар: сақ, сармат, үйсін

Антропология зерттейді: Адамның биологиялық қасиетін

Антропологтар тарапынан «Түсі ақсары, көзі көкшіл, бойы орташа, басы сопақтау, мұрны қонқақлау болып келген»,-деп айтылған тайпалар: Андрон тайпалары

Антропологтардың анықтауынша Есік обасындағы жерленген адамның жас шамасы: 17-18 жас

Анықталған мәліметтерге қарағанда, 1745-1759 жылдары қазақ даласы арқылы Орынборға жеткізілген мал басының жалпы құны: 1 млн. сом

Аң аулау адамдардың шағын топтары мен жекелеген аңшыларға нені ойлап табудың нәтижесінде мүмкін болды? Садақ пен жебені ойлан табу

Аң аулау адамның шағын тобы мен жекелеген аңшыға мүмкін болды: садақ пен жебе ойлап табу нәтижесінде

Аң аулау ненің нәтижесінде мүмкін болды: Садақ пен жебе ойлап табу

Аң стилі» дәстүрімен сақтар жорықтар кезінде танысқан ел: Алдыңғы Азия мен Иран

Аң стилі екі жағдайда сипатталады: аңдар мен жануарлардын қимыл-қозғалысы Аңстилімен қатар дамыған: Полихромдық

Аң стилі өнерінің негізі осы сеніммен байланысты:тотемизм

Андар бұйамының бетіне түрлі-түсті заттарды жапсыру стилі: «Полихромдық стиль»

Аңдық стиль пайда болған ғасыр: б.з.б. VII ғ.

Аңдық стиль» өнері сақтарға қай аймақтан тарады? Алдыңғы Азия мен Ираннан

Аңшылықпен қай кезден бастап аздаған адам топтары мен жеке аңшылар айналыса алатын болды: садақ пен жебенің пайда болуымен

Аңшы-терімшілерден көшпелілердің айырмашылығы: Өнім өндірді

Аңыз бойынша балаларының еліміне арнап шығарылған күйлер негізінде пайда болған саз аспабы: Жетіген

Аңыз бойынша, XI-XIIғ.ғ. өмір сүрген Айша бибі қалыңдығы болған:Қараханның

Аңыз-ертегінің кейіпкері: Алдаркөсе

Аңыздарға сай, «Тәуке ханның заңдарын» хан кеңесінде қай тау шатқалында қабылдады? Күлтөбе

Аңырақай түбінде барлық жасақтарға қолбасшылық жасаған: Әбілқайыр

Аңырақай түбінде қазақ жасақтарын басқару жүктелді: Әбілқайыр ханға

Аңырақай шайқасы болған жыл: 1729 ж.

Аңырақай шайқасы болды: 1729-1730 жылдары

Аңырақай шайқасы өткен жер: Балқаш көлінің оңтүстігі

Аңырақай шайқасынан кейін жоңғарларды толығымен талқандауға кесірін тигізген жағдай: Ұлы жүздің ханы Болаттың өлімінен кейін Әбілқайыр мен Сәмекенің хан тағына таласуы

Аңырақай шайқасынан кейінгі жеңісте қазақ жасақтары қолайлы жағдайларды пайдалана алмауының негізгі себептері: тақ үшін Шыңғыс ұрпақтарының таласуы

Апассиак-сақтардың астанасы: Шырық-рабат

Апталық «Қазақ» газетінің бірінші редакторы кім болды? А.Байтұрсынов

Араб географы Ибн Хаукаль (X ғасыр) мәліметтерінде былай жазды: " жерінің батысынан шығысына дейін жету үшін 30 күн жүру керек" Бұл кімнің жері? Қарлұқтар

Араб графикасы негізіндегі жаңа түрік жазуының пайда болуына қандай оқиға әсер етті: ислам дінінің таралуы

Араб жазушысы: «Түрік қолөнердің барлық түрін өзі істейді қару, жебе, ер-тұрман, қорамсақ, найза жасайды»,-деп жазды: Әл-Жахиз

Араб жылнамашысы әл-Омари моңғолдар туралы: «Олар Дешті-Қыпшаққа келіп қыпшақтармен араласып, туыстасып кетті, өздері де қыпшақтардай болып кетті».-

деп жазды. Ғылыми тілде бір халықтың екінші бір халыққа сіңісуі қалай аталады? Ассимиляция

Араб қолбасшысы Кутейба ибн Муслим басып алды: 709 ж. Бұқараны (соғыссыз), 714 ж. Шашты. Испиджабқа жорық жасайды

Араб тарихшысы әл-Марвазидің (XII ғ.) хабарына қарағанда Қарлұқтардың құрамына: 9 тайпа (үш жікіл, үш бескіл, бұлақ, көкеркін, тухси)

Араб шапқыншылығы әсерінен Жетісуға қоныстанған ел: соғдылар

Араб-қытай шапқыншылығы және ішкі қақтығыстар салдарынан Түркеш қағанаты әлсіреп, қай жылы біржолата құлады? 756 жылы

Араб-парсы деректерінде қарлұқтарды: ежелгі түріктер деп жазады

Арабтар «Сүзеген»,-деп атаған қаған: Сұлу (715-738 ж.ж.)

Арабтар ашық майданға түсуден, соғысудан сескенген Түргеш қағаны:Сұлу

Арабтар көмегімен салынған Астана орталық мешітінің ашылу уақыты: 2005 жылы сәуір

Арабтар Қазақстан территориясына қай ғасырда шабуыл жасай бастады? VIII ғасырдың басында

Арабтар мен Кытайлар арасында 751 жылы шайқас өткен жер: Атлах қаласы

Арабтар мен түркештер қытайларды Жетісудан біржола қуған кезеңі: VIII ғ. ортасы

Арабтардың «дін үшін соғыс» деген ұранмен көрші елдерді жаулап ала бастаған уақыты: 633 ж.

Арабтардың көрші елдерге ислам дінін тарата бастауы:633ж.

Арабтардың Қазақстанның оңтүстігіне басып кірген уақыты:VIIIғ. Ортасында болды

Арабтардың Орта Азияның бірқатар аймақтары мен Қазақстанның оңтүстігіне басып кірген уақыты: 737-748 жылдар

Арабша, тәжікше кітаптар көп. Ал бұл-біздің тіліміздегі тұңғыш даналық жинақ» деп айтылған Жүсіп Баласағұнның еңбегі: «Құтадғу білік»

Арабша, тәжікше кітаптар көп. Ал бұл-біздің тіліміздегі тұңғыш даналық жинақ» деп өз тілін қорсынып, жат елдің тілінде сөйлеу, шығарма жазу сияқты әрекеттерге қарсы болган ғұлама: Ж.Баласағұни

Арал бойында Сырдың төменгі ағысын мекендеген сақтар: Сақ парадарая, парсылар теңіздің арғы жағында

Арал және Балхаш мәселелері жөніндегі комитет құру туралы ұсыныс жасаған: М.Шаханов

Арал теңізінің құрғап қалған табаны: 30 мың шаршы

Арал теңізінің суы: 3 есе азайды

Арал төңірегіндегі неолиттік тұрақтың бірі: Сексеуіл

Аралас орыс-қазақ мектептерінің ашылуына негіз салған, ағарту ісін дамыту туралы Ереже кашан кабылданды? 1906 жылы

Арал-Каспий аралығы, одан оңтүстікке қарай өмір сүрген сармат тайпасы: Дах

Аралтөбе ескерткіші табылған өңір: Атырау

Арасы ұзак жайылым түрі: көктеу мен жайлау

Арбайтегемайншафт Түркістан атты жоғары барлау мектебі: «Үлкен Түркістан» картасын жасады

Арбаша-үйлер негізгі тұрғын жай және көлік ретінде Дешті-Қыпшақ көшпенділерінің колданысынан шыққан уақыты? XVII ғ.

Аргиппей сөзінің латын тілінен аударғандағы мағынасы: «Ақ жалды жүйрік аттардың иелері»

Аргиппейлер туралы: Олардың әрқайсысы қыста ағашты қалың ақ киізбен жауып, соның астына паналайды» ,-деп жазған: Геродот

Аргиппейлерге тән, Тасмола мәдениетіне ұксас ескерткіштер: Ұлыбай

Аргиппейлердің шығысқа қарай орналасқан көршілері: Исседондар

Аридтік» жерлерге қандай аймақтар жатады? Ауаның температурасы жоғары және жауын-шашын аз түсетін құрғақ

Аримаспы атауының шығу себебі: Алтайда алтыннын мол болуы

Аримаспылар мекендеген аймақ: Шығыс Қазақстан

Арқайым қонысы шекарасында орналасқан: Қостанай және Чельябі облыстарының

Арманидтер әулеті билігінің негізін салған сармат тайпасы: Дайлар

Армия шинельдеріне арналған шұға берген фабрика: Қарғалы

Арнаулы рулық зират орналасты: Қыстау маңында

Археологиялық зерттеулерге қарағанда, діни мешіт-медреселер салынған Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар: Испиджаб, Тараз, Баласағұн

Археологтар 15 мыңға жуық заттар жинаған ежелгі адамдар тұрағы: Қарасу

Археологтар ХІІ-ХІІІ ғасырлардағы сириялық бұйымды қайдан тапты: Сырдариядан

Археологтар сақтардың суару каналдарының іздерін тапты: Шірік-Рабат маңынан

Археологтар сармат қабірінен ...: Грециядан әкелінген заттарды жиі кездестіреді

Археологгар сарматтардың жерлеу орындарында грек құдайы ...: Дионистің бейнелерін жиі кездестірді

Археологтар тапқан «Алтын адам» қай ғасырға жатады? б.д.д.V-ІV г.ғ.

Археологтар тапқан Қазақстан жеріндегі қола дәуіріне жататын тайпалардың жұрттарының саны: 100-ден астам

Археологтардың есептеуінше, Отырар,Сығанақ, Созақта XVI ғ. аяғы-ХVІІ ғ. соңғы ширегінде орташа есеппен канша адам тұрған? 5500 адам

Археологтардың пікірінше Отырар мешіті:үш-төрт күмбезді болған



Просмотров 6237

Эта страница нарушает авторские права




allrefrs.su - 2024 год. Все права принадлежат их авторам!