![]()
Главная Обратная связь Дисциплины:
Архитектура (936) ![]()
|
Иванова Е.В. Оценка конкурентоспособности предприятия: учебное пособие. – М.: Феникс, 2008 – 298 с
3. Курс экономической теории: учебник – 5 – е исправленное, дополненное и переработанное издание / Чепурин М.Н. – Киров: «АСА», 2006. – 832 с. 4. Котлер Ф., Армстронг Г., Солдерс Д., Вонг В. Основы маркетинга – 1998. 5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. Под ред. С.Г.Божук. - СПб.: Питер, 2006. – 464 с. Қосымша әдебиеттер: 12. Годин А.М. Брендинг: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и К», 2006. – 424 с. 3. Оценка стоимости нематериальных активов и интеллектуальной собственности/Козырев А.Н., Макаров В.Л. – М.: Интерреклама, 2003. – 352с. 4. Келлер К.Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом, 2-е издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с. Тапсырма № 13 Тапсырманы орындау бойынша әдістемелік нұсқау: Туризм саласында, мемлекет тарапынан жүргізіліп жатқан іс-шаралар, заңнамалық құжаттар, үкіметтің функцияларын оқу. Туристік қызметті бақылау және тепе теңдігін сақтау, оның дамуы, маркетингтік зерттеулер, жоспарлау, құқықтық сұрақтар, қаржыландыру мәселелерін қарастыру. Негізгі әдебиеттері: Управление конкурентоспособностью организации. Р. А. Фатхутдинов–М.: Издательство: Маркет ДС, 2008 – 432 с. Иванова Е.В. Оценка конкурентоспособности предприятия: учебное пособие. – М.: Феникс, 2008 – 298 с. 3. Курс экономической теории: учебник – 5 – е исправленное, дополненное и переработанное издание / Чепурин М.Н. – Киров: «АСА», 2006. – 832 с. 4. Котлер Ф., Армстронг Г., Солдерс Д., Вонг В. Основы маркетинга – 1998. 5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. Под ред. С.Г.Божук. - СПб.: Питер, 2006. – 464 с. Қосымша әдебиеттер: 1. Годин А.М. Брендинг: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и К», 2006. – 424 с. 3. Келлер К.Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом, 2-е издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с. Тапсырма № 14 Тапсырманы орындау бойынша әдістемелік нұсқау: Қазіргі таңда жұмыс істеп тұрған туристік фирма мысалында, қаржы және туристік фирма өндіріс ерекшелігін оқу. Негізгі әдебиеттері: Управление конкурентоспособностью организации. Р. А. Фатхутдинов–М.: Издательство: Маркет ДС, 2008 – 432 с. Иванова Е.В. Оценка конкурентоспособности предприятия: учебное пособие. – М.: Феникс, 2008 – 298 с. 3. Курс экономической теории: учебник – 5 – е исправленное, дополненное и переработанное издание / Чепурин М.Н. – Киров: «АСА», 2006. – 832 с. 4. Котлер Ф., Армстронг Г., Солдерс Д., Вонг В. Основы маркетинга – 1998. 5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. Под ред. С.Г.Божук. - СПб.: Питер, 2006. – 464 с. Қосымша әдебиеттер: 1. Годин А.М. Брендинг: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и К», 2006. – 424 с. 3. Оценка стоимости нематериальных активов и интеллектуальной собственности/Козырев А.Н., Макаров В.Л. – М.: Интерреклама, 2003. – 352с. 4. Келлер К.Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом, 2-е издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с.
Леуметтік қызмет және бизнес» факультеті Туризм» кафедрасы
СТУДЕНТТІҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫН ОРЫНДАУ ҮШІН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ KT 213 туристік фирмалардың бәсекеге қабілеттілігі» пәні бойынша
В090200 – Туризм» мамандығы
Алматы, 2012 г.
СОӨЖ атауы
Академиялық оқу мерзімнің басталу уақыттағы студенттердің білім деңгейін анықтау
СОӨЖ № 1
![]() |