Главная
Обратная связь
Дисциплины:
Архитектура (936) Биология (6393) География (744) История (25) Компьютеры (1497) Кулинария (2184) Культура (3938) Литература (5778) Математика (5918) Медицина (9278) Механика (2776) Образование (13883) Политика (26404) Правоведение (321) Психология (56518) Религия (1833) Социология (23400) Спорт (2350) Строительство (17942) Технология (5741) Транспорт (14634) Физика (1043) Философия (440) Финансы (17336) Химия (4931) Экология (6055) Экономика (9200) Электроника (7621)
|
Бақылау сұрақтары және тапсырмалары
1. Сауықтыру орталығының спортпен айналысу және дем алу үшін мүмкіндіктерін тізіп көрсетіңіз.
2. Сауықтыру орталығына келген кездегі жүріс-тұрыс ережелерінің негізгі тармақтарын атап беріңіз.
3. Отельдердегі сауықтыру орталықтарына баруға клуб карталарының (абонементтердің) қандай варианттары бар?
4. сауықтыру орталығының қызметкерлерінің штат кестесі және қызметтік міндеттері қандай?
5. Сауықтыру орталығының қызметкерлеріне қандай біліктілік талаптары қойылады?
Алматы ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Туризм және сервистік қызмет көрсету» КАФЕДРАСЫ
ПРАКТИКАЛЫҚ (СЕМИНАР) САБАҚТАРЫН ОРЫНДАУ ҮШІН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
TK AShKZhU 3209- Әкімшілік-шаруашылық қызметтің жұмысын ұйымдастыру
В091200 – Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі» мамандықтарына
Алматы, 2015 ж
Тәжіриб/ семин. сабақ №
| Тәжірибелік/
семинарлық сабақ тақырыптары
| Сағат саны
| Сабақты өткізуде қолданылатын үлгілер мен әдістер
| Тақырыпқа байланысты әдебиеттер мен әдістемелік ұсыныстар
|
|
|
|
|
|
| ӘШҚ қызмет жұмысының мейманхана кәсіпорынының жұмысындағы ролі мен маңызы
|
| Сөз жарыс (дискуссия),
мәліметтерді талқылау
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Мейманхананың ӘШҚ басшысының қызмет бабындағы міндеттері
|
| Ситуациялық ойындар
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Мейманхананың ӘШҚ персоналының жұмысқа шығу кестелері
|
| реферат
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Мейманхананың ӘШҚ жаңа қызметкелерді жұмысқа қабылдау
|
| көрініс
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Осы қызметтің супервайзерлерінің қызмет бабындағы міндеттері
|
| реферат
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| HousekeepingReport
|
| презентация
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Мейманханадағы ұрлықтардың
алдын алу әдістері
|
| Ситуациялық ойындар
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Номерді жинау процесіндегі кезеңдер
|
| Сөз жарыс (дискуссия),
мәліметтерді талқылау
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Меймандарға арналған ақпараттық
папка
|
| Тест, Тренинг өткізу
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Клиенттер қалдырып және ұмытып кеткен заттар
|
| Ситуациялық ойындар
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| VIP-меймандар алып отырған номерлердегі жинау
жұмыстары
|
| Мәліметтерді талқылау
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Тазалықшылардың қызмет
бабындағы міндеттері
|
| Ситуациялық ойындар
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| ХЖБ қызметкерлерінің жұмыс технологиясы мен атқаратын міндеттері
|
| Ситуациялық сұрақтар
| 1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Қызмет бабындағы киімді
беру және
алмастыру реті
|
| презентация
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
| Сауықтыру орталығының персоналының атқаратын міндеттері
|
| реферат
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в госте
приимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
|
|