Рет
№
| Өзіндік жұмысқа арналған тапсырмалар (тақырыптар)
| Сағат саны
| Ұсынылған әдебиеттер және басқа да әдеби көздер
| Есеп беру үлгісі
|
|
|
|
|
|
| Еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Реферат
|
| Мейманхананың номер қорындағы техникалық жарамсыздықтарды жоюдың тәртібі
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Ауызша сұрау
|
| Номерді жинау процесі
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Қысқаша аналитикалық, графикалық баяндама
|
| Номерлерді жинау барысындағы реттілік
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| презентация
|
| Тұрғын номерлерді ағымдағы жинау
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| конспект
|
| Номерлерді жинау сапасын бақылау
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
|
| Мини-барлардың аға тазалықшылардың қызмет бабындағы міндеттері
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005
| Энтузиазистік сауалдар
|
| Жинау материалдары, техникасы, керек-жарағы
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Практикалық жағдаяттарды талдау
|
| Мейманхананың қоғамдық бөлмелерін жинау тәртібі
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| 7 аптаның тақыраптары бойынша тест алу
|
| Номерлерді клиенттердің өтініші бойынша қосымша жинау
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
|
| Қонақтарға арналған ашық хат үлгілері
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
|
| Тазалықшылардың жеке тапсырмасының үлгісі
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Практикалық жағдаяттарды талдау
|
| Отельдің кір жуу-химиялық тазарту бөлімінің персоналының қызметтік міндеттері
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Практикалық жағдаяттарды талдау
|
| Кешкі сервис номерлерді аралық жинаудың түрлерінің бірі ретінде
|
| --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Практикалық жағдаяттарды талдау
|
| Отельдегі сұлулық салоны (Beauty Salon)
|
| -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с
2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с.
3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с.
4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985
5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005.
| Практикалық жағдаяттарды талдау
|