Главная Обратная связь

Дисциплины:

Архитектура (936)
Биология (6393)
География (744)
История (25)
Компьютеры (1497)
Кулинария (2184)
Культура (3938)
Литература (5778)
Математика (5918)
Медицина (9278)
Механика (2776)
Образование (13883)
Политика (26404)
Правоведение (321)
Психология (56518)
Религия (1833)
Социология (23400)
Спорт (2350)
Строительство (17942)
Технология (5741)
Транспорт (14634)
Физика (1043)
Философия (440)
Финансы (17336)
Химия (4931)
Экология (6055)
Экономика (9200)
Электроника (7621)


 

 

 

 



Алматы ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ



Туризм және сервистік қызмет көрсету» КАФЕДРАСЫ

 

БІЛІМ АЛУШЫНЫҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫН ОРЫНДАУ ҮШІН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

TK AShKZhU 3209- Әкімшілік-шаруашылық қызметтің жұмысын ұйымдастыру

В091200 – Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі» мамандықтарына

 

Алматы, 2015 ж.

 

Рет № Өзіндік жұмысқа арналған тапсырмалар (тақырыптар) Сағат саны Ұсынылған әдебиеттер және басқа да әдеби көздер Есеп беру үлгісі
Еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы   -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Реферат
Мейманхананың номер қорындағы техникалық жарамсыздықтарды жоюдың тәртібі -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Ауызша сұрау
Номерді жинау процесі -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Қысқаша аналитикалық, графикалық баяндама
Номерлерді жинау барысындағы реттілік --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. презентация
Тұрғын номерлерді ағымдағы жинау --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. конспект
Номерлерді жинау сапасын бақылау   -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
Мини-барлардың аға тазалықшылардың қызмет бабындағы міндеттері --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005 Энтузиазистік сауалдар
Жинау материалдары, техникасы, керек-жарағы   --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Практикалық жағдаяттарды талдау
Мейманхананың қоғамдық бөлмелерін жинау тәртібі -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. 7 аптаның тақыраптары бойынша тест алу
Номерлерді клиенттердің өтініші бойынша қосымша жинау -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
Қонақтарға арналған ашық хат үлгілері -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Қысқаша аналитикалық, графикалық реферат
Тазалықшылардың жеке тапсырмасының үлгісі -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Практикалық жағдаяттарды талдау
Отельдің кір жуу-химиялық тазарту бөлімінің персоналының қызметтік міндеттері --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Практикалық жағдаяттарды талдау
Кешкі сервис номерлерді аралық жинаудың түрлерінің бірі ретінде   --1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Практикалық жағдаяттарды талдау
Отельдегі сұлулық салоны (Beauty Salon) -1. Т.Л.Тимохина Организация администативно-хозяйственной службы гостиницы: Учебное пособие, М:-ИД «Форум» 2009, 256с 2. Уокер Дж. Введение в гостеприимство. Учебник/Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999–463с. 3. Ридель Х. Бары и рестораны. Техника обслуживания.- Ростов н/Д: Феникс, 2002.- 352 с. 4. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства Москва: Аспект- Пресс, 1985 5. Скараманга В.П. Фирменный стиль в гостеприимстве. Учебное пособие.-М., Финансы и статистика, 2005. Практикалық жағдаяттарды талдау

 



Просмотров 1258

Эта страница нарушает авторские права




allrefrs.su - 2024 год. Все права принадлежат их авторам!